zdjęcia produktowe
Obraz znaczy więcej niż słowo
Zdjęcia produktów, które umieścisz na swojej stronie internetowej bądź własnym sklepie wymagają szczególnej uwagi. Dobrej jakości fotografia i estetyczna prezentacja ma wpływ na postrzeganie produktu. Może w decydujący sposób wpłynąć na decyzję konsumenta odnośnie jego zakupu.
Klienci mają tendencję do kupowania przedmiotów odpowiadających stylowi życia, do jakiego aspirują. Dobra fotografia produktowa powinna być więc dopasowana do wizerunku marki, wizji jaką produkt ma spełnić i docelowej grupy odbiorców.
Sprzedaż w internecie opiera się głównie na pięknych zdjęciach
Potencjalny klient nie ma możliwości by dotknąć tych rzeczy, poczuć ich fakturę, zapach czy smak. Bodźce, odpowiedzialne za podjęcie decyzji zakupowych są ograniczone.
Z reguły mamy tylko kilka sekund by przyciągnąć uwagę klienta, zanim zamknie naszą witrynę. Dlatego istotne jest by zainwestować w wysokiej jakości zdjęcia.
Jedno jest pewne – obecnie trudno wyobrazić sobie stronę internetową, katalog czy folder reklamowy, bez profesjonalnie przygotowanych zdjęć.
Profesjonalne sesja produktowa pozwoli:
Dlaczego warto zainwestować w profesjonalne zdjęcia produktowe?
Bez względu na to, czy prowadzisz duży biznes, czy dopiero wchodzisz na rynek, o wizerunek produktu trzeba zadbać na samym początku.
Fotografia produktowa to szeroko rozumiane pojęcie. Może obejmować zdjęcia na białym tle, tzw. packshoty, sceny aranżowane z wykorzystaniem produktu, czy nawet fotografię wnętrz.